Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

EDITAREA CLIENTULUI DE METIN2 SI SECRETELE LUI

In jos

EDITAREA CLIENTULUI DE METIN2 SI SECRETELE LUI Empty EDITAREA CLIENTULUI DE METIN2 SI SECRETELE LUI

Mesaj Scris de .Marius Mier Ian 14, 2015 9:08 pm

Buna, dupa ce am vazut multe topicuri gen "cum se face un client de metin2", "cum editez un client de metin2", am decis sa va arat in acest tutorial toate secretele pe care le stiu despre facerea sau editarea unui client.

I. Inceputul:
-Downloadam un Client Nemodificat cu Mc sau Fara.
De exemplu acest client cu mc, cel mai nemodificat care este pe forum:
Client by Metin2 Evolution:>Client metin2<
-Citim foarte atenti tutorialul.

II. Programe Necesare:
1. Extractoare:
a) FR(File Reader) Clasic - Este cel mai bun deoarece daca este o eroare iti spune cauza!
ATENTIE: Nu recomand extractor by eddy pentru ca impacheteaza fisierele urat cu erori!
Download: http://www.girlshare.ro/4064522
Tutorial Video: https://www.youtube.com/watch?v=tTvtEZiOwyg
Se foloseste la impachetarea/despachetarea fisierelor .EPK/.EIX din Pack-ul Clientului.
b) IPD(Item Proto Decripter) Clasic - Este cel mai bun deoarece daca este o eroare iti spune cauza!
ATENTIE: Nu recomand extractor by eddy pentru ca impacheteaza Item-Proto cu erori!
Download: http://www.girlshare.ro/2315767.3
Se foloseste la impachetarea/despachetarea item_proto din client!
Tutorial il aveti inclus in IPD.rar (folderul extractorului)
ACESTE EXTRACTOARE TREBUIE DEZARHIVATE IN C: NEAPARAT! ALTFEL NU FUNCTIONEAZA!
c) Mob_Proto Decrypter Clasic - Este cel mai bun deoarece daca este o eroare iti spune cauza!
ATENTIE: Nu recomand extractor by eddy pentru ca impacheteaza Mob_Proto cu erori!
Download: http://www.girlshare.ro/3948919.7
Se foloseste la impachetarea/despachetarea item_proto din client!
Tutorial il aveti inclus in Mob_proto Decrypter.rar (folderul extractorului)

2. Paint.NET - DOWNLOAD : http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Editors/Paint-NET.shtml
Cu acest program puteti modifica fisierele .jpg, .tga, .dds dupa propriul plac!
3. Granny Viewer 2 - DOWNLOAD : http://www.radgametools.com/
Cu acest program puteti observa modelele mobilor, armurilor, parului, itemelor, armelor aflate in fisierele pack-ului.
4. Resource Hacker - DOWNLOAD : http://www.softpedia.com/get/Programming/File-Editors/Resource-Hacker.shtml
Cu acest program puteti modifica icon-ul si descrierea fisierelor .exe/.dll din clientul de metin2 dupa propriul plac.
5. Item Creator (in Romana by L00Lzet)' Descarca depe : Google !
Tutorial Video:aici...
Cu acest program modificati query ale itemelor dupa propriul plac.

III. Fisierele din Pack-ul Clientului si la ce contribuie.

a) BGM .eix/.epk - Contine Muzica din Joc
b) effect .eix/.epk - Contine Efectele jocului (ninsoarea, artificiile, fumul pietrelor metin, cercul din jurul caracterelor)
c) etc .eix/.epk - Contine Grafica jocului (inventarul, butoanele, cursorul, minihartile, lista cu prieteni, skillurile)
Se modifica cu ajutorul programului Paint.Net
d) guild .eix/.epk - Contine Terenurile de Breasla
e) icon .eix/.epk - Contine icon-urile tututoror itemelor, armelor, armurilor, accesoriilor din joc
Se modifica cu ajutorul programului Paint.Net
f) indoor-urile si outdoor-urile .eix/.epx - Contin mapele si elementele lor
g) item.eix/.epk - Contine Modelele si Texturile Armelor si Itemelor (lazi, potiuni, saculetul)
h) locale_ro/de/us/uk/fr .eix/.epk - Contine Principalele lucruri ale clientului:
-Pozele de Login
-Item_Proto/Mob_proto care contin numele itemelor si mobilor
-Limba in care este tradus clientul
-Itemdesc.txt care contine descrierile itemelor de quest & etc
-Locale-game si locale-interface care reprezinta traducerea clientului in interfata si joc
-Skillurile si Valorile lor
-Stema de GM
-Numele Mapelor(care apar cand te dai jos de pe cal de exemplu)
-loginwindow.py, selectcharacterwindow.py, empirewindow.py, inventory window.py
de unde se modifica locatia tabelelor de logare, de selectare a caracterului, a regatului
-windows.dds, login.dds, guild.dds de unde se modifica butoarene cu traducere in romana
(competente, status, emotii, task, membrii breasla, status breasla, competente preasla, admin grad, ID, Parola)
Se modifica cu ajutorul Paint.Net sau altor programe de modificat poze!
i) monster.eix/.epk - Contine Modelele si Texturile Monstrilor
j) monster2 .eix/.epx - Contine Modelele si Texturile Monstrilor
k) npc .eix/.epk - Contine Modelele si Texturile NPC-urilor
l) npc2 .eix/.epk - Contine Modelele si Texturile NPC-urilor
m) patch1 .eix/.epk - Contine bazele modificarilor ale modelelor/texturilor
n) patch2 .eix/ .epk - Contine bazele modificarilor ale modelelor/texturilor
o) pc .eix/.epk - Contine Modelele si Texturile Armurilor, Frizurilor, Skillurilor, Sclipirii itemelor si Miscarea caracterelor:
-Razboinic Barbat
-Ninja Femeie
-Sura Barbat
-Shaman Femeie
p) pc2 .eix/.epk - Contine Modelele si Texturile Armurilor, Frizurilor, Skillurilor, Sclipirii Itemelor si Miscarea caracterelor:
-Razboinic Femeie
-Ninja Barbat
-Sura Femeie
-Shaman Barbat
q) property .eix/.epk - Contine proprietatile copacilor de a se vedea miscanduse(crengile din cauza vantului eventual)
r) root .eix/.epk - Este Baza Clientului, si ceea ce il face sa functioneze, sa aplice un lucru modificat.
- atlasinfo.txt - Contine coordonatele tuturor hartilor
- npclist.txt - Contine sursa de generare a mobilor
- assasin.msm/.wsm; shaman.msm/.wsm; sura.msm/.wsm; warrior.msm/.wsm - Contin Aplicarea Skinurilor
unor armuri pe modelul armurii care este alb
- locale.py - contine Titlul aplicatiei jocului si setarile acestuia.
Numele aplicatiei se modifica din locale.py din APPLICATION_NAME:
- Serverinfo.py - de aici se modifica numele serverului care sa fie, numarul de servere
cat si canalele si numarul de canale (ch1,ch2,ch3 etc.)
- celelalte fisiere constau in aplicarea tuturor functiilor ale jocului.
s) season1 .eix/.epk - Contine Modelele, Iconurile, Skinurile unor iteme speciale
ş) season2 .eix/.epk - Contine Modelele, Iconurile, Skinurile unor mape speciale
t) season3_eu .eix/.epk - Contine Modelele, Iconurile, Skinurile unor mobi speciali
ţ) sound1 & 2 .eix/.epk - Contine Toate sunetele jocului
u) terrain .eix/.epk - Contine cum sa se vada iarba, pietrele, apa, elementele
v) textureset .eix/.epk - Contine aplicarea skinurilor mapelor pe modelele mapelor
w) uiloading .eix/.epk - Contine imaginile de loading
x) uiscript .eix/.epk - Contine aplicarea graficii jocului
y) tree .eix/.epk - Contine Skinurile si Modelele Copacilor
z) zone .eix/.epk - Contine Skin-urile si Modelele Cave-urilor din Metin2 (v1,v2,v3,v4,camera cristalului)
Aceste fisiere le decriptati/impachetati cu ajutorul Extractorul FR(file reader) pus la programe necesare.
Aveti si un tutorial video tot acolo!

IV. Protectia Fisierelor .eix/.epk
Daca doriti ca nimeni sa nu va modifice/fure fisierele clientului de Metin2 urmati acest tutorial:aici!
Multumiri lui Lurrdock pentru el!

V. Modding-ul
1.Introducerea unui Item in Client
~Pentru a introduce un simplu item, spre exemplu Un Sigiliu pentru animal de calarit:
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Icon-ul itemului in format (.tga) - Care il introducem in Icon.epk/eix din pack, mai apoi il impachetam.(Trebuie sa puneti in XML un rand care sa corespunda cu impachetarea fisierului) - Spre exemplu daca codul itemului este 71110:
Cod
<File archivedPath="d:/icon/item/71110.tga" type="4"><![CDATA[depack\icon\item\boar\71110.tga]]></File>
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ASTA E DOAR EXEMPLU^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


*Itemlist-ul itemului care il introducem in itemlist.txt din locale.epk/eix din pack
*Item-Proto-ul itemului care il introducem in item_proto din locale.epk/eix din pack - Item-proto-ul drebuie dezarhivat cu IPD
*Itemdesc-ul itemului (daca are) - il introducem in itemdesc.txt din locale.epk/eix din pack
Daca avem acestea si le-am introdus in locul respectiv, Client-ul ar trebui sa citeasca item-ul introdus fara nici o problema.

~Pentru a introduce o arma:
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Icon-ul armei in format (.tga) - Care il introducem in Icon.epk/eix din pack, mai apoi il impachetam.(Trebuie sa puneti in XML un rand care sa corespunda cu impachetarea fisierului) Dupa cum am spus deasupra.
*Modelul armei in format (.gr2) si skin-ul armei (.dds) - Care le introducem in Item.epk/eix din pack, mai apoi il impachetam.(Trebuie sa puneti in XML care sa corespunda cu impachetarea fisierulor)
*Itemlist-ul armei care il introducem in itemlist.txt din locale.epk/eix din pack
*Item-Proto-ul armei care il introducem in item_proto din locale.epk/eix din pack - Item-proto-ul drebuie dezarhivat cu IPD

~Pentru a introduce o armura:
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Icon-ul armurii in format (.tga) - Care il introducem in Icon.epk/eix din pack, mai apoi il impachetam.(Trebuie sa puneti in XML un rand care sa corespunda cu impachetarea fisierului) Dupa cum am spus deasupra.
*Modelul armurii in format (.gr2) si skin-ul armurii (.dds) - Care le introducem in PC.epk/eix sau pc2.epk/eix (depinde de caracter) din pack, mai apoi il impachetam.(Trebuie sa puneti in XML care sa corespunda cu impachetarea fisierulor)
*Fisierele .msm/wsm care se pun in root in (assassin.msm/wsm, shaman.msm/wsm, sura.msm/wsm, warrior.msm/wsm)
Inca odata, fisierele .msm/.wsm cel mai probabil le aveti in pack-ul de unde luati armura noua. Iar fisierele .msm trebuie puse frumos, cele pentru assassin la assassin, cele de warrior la warrior etc.
msm - reprezinta cele pentru barbat
wsm - reprezinta cele pentru femeie
Daca nu aveti aceste fisiere, armura se va vedea alba, pentru ca de aici se porneste comanda de setare a skin-ului pe model.
*Itemlist-ul armurii care il introducem in itemlist.txt din locale.epk/eix din pack
*Item-Proto-ul armurii care il introducem in item_proto din locale.epk/eix din pack - Item-proto-ul drebuie dezarhivat cu IPD

2. Introducerea unui Monstru/NPC/Piatra Metin in client
~Pentru a introduce un monstru:
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Modelul (.gr2) si skin-ul (.dds) al monstrului cat si folderul cu fisiere al acestuia (care il veti primi mai mult ca sigur in pack-ul cu monstrii noi care ii downloadati). Acest folder il introducem in monster.epk/eix sau monster2.epk/eix sau npc.epk/eix si il impachetam frumos cu FR. (Trebuie sa puneti in XML care sa corespunda cu impachetarea fisierulor)
*Npclist-ul monstrului care il introduceti in npclist.txt din root.eix/epk din pack
*Mob_proto-ul monstrului care il introducem in mob_proto din locale.epk/eix din pack - Mob_proto trebuie dezarhivat cu Mob_proto decrypter.

~Pentru a introduce un NPC:
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Modelul (.gr2) si skin-ul (.dds) al NPC-ului cat si folderul cu fisiere al acestuia (care il veti primi mai mult ca sigur in pack-ul cu NPC noi care ii downloadati). Acest folder il introducem in npc2.epk/eix sau npc.epk/eix si il impachetam frumos cu FR. (Trebuie sa puneti in XML care sa corespunda cu impachetarea fisierulor)
*Npclist-ul NPC-ului care il introduceti in npclist.txt din root.eix/epk din pack
*Mob_proto-ul NPC-ului care il introducem in mob_proto din locale.epk/eix din pack - Mob_proto trebuie dezarhivat cu Mob_proto decrypter.

~Pentru a introduce un Metin:
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Modelul (.gr2) si skin-ul (.dds) al Metin-ului cat si folderul cu fisiere al acestuia (care il veti primi mai mult ca sigur in pack-ul cu Metine noi care ii downloadati). Acest folder il introducem in Monster.epk/eix sau Monster.epk/eix si il impachetam frumos cu FR.
De obicei folderul cu metine e numit "metinstone"
*Npclist-ul Metin-ului care il introduceti in npclist.txt din root.eix/epk din pack
*Mob_proto-ul Metin-ului care il introducem in mob_proto din locale.epk/eix din pack - Mob_proto trebuie dezarhivat cu Mob_proto decrypter.
*Effect-ul fumului de la metin si alte features care le puneti in Effect.eix/epk din pack in folderele "Background"

3. Introducerea unei Harti in client
-Avem nevoie de urmatoarele:
*Terrain-ul Hartii care il punem in terrain.epk/eix din pack
*Textureset-ul Hartii care il punem in textureset.epk/eix din pack
*Folder-ul Hartii care il punem de obicei intr-un folder numit season2 in folderul original al client-ului sau daca nu o putem impacheta in orice alta arhiva .epk/eix doar ca va trebui sa punem in index din pack ceva de genul:
Cod
*
"Numele Fisierului .epk/eix"
*

Acest lucru trebuie pus deasupra in index din pack pentru ca harta sa fie citita.
Recomand ca hartile sa fie puse in season2.eix/epk!

Pentru o cunoastere mai buna a Metin2 si a tuturor secretelor din spatele folderului "pack" invatati limbajul C++

///////-------: http://3metin.ro/ :--------///////// 2015 //////// New //////// Server PVP ////// Classic !
.Marius
.Marius
Admin
Admin

Mesaje : 76
Data de inscriere : 11/01/2015

https://resurse-4metin.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum